V prípade reklamácie tovaru nás vopred kontaktujte emailom na reklamacie@beys.sk, kde uvediete popis problému a my Vám poskytneme potrebné informácie k reklamácii výrobku.
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade, že kupujúci prevzal zásielku aj napriek viditeľnému poškodeniu, reklamácia mu nebude uznaná.
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky reklamácií tovaru zakúpeného v internetovom obchode www.beys.sk (ďalej len „e-shop“), práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho v prípade uplatnenia reklamácie.
Kupujúci má právo na bezplatné odstránenie vady tovaru, a to buď opravou, výmenou tovaru za nový bez vád, alebo vrátením peňazí, ak je tovar poškodený alebo nezhodný s popisom na stránkach e-shopu. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu, ak sa vada prejaví v záručnej dobe.
Podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
Reklamáciu je možné uplatniť len v prípade, že:
- Tovar vykazuje vadu, ktorá nie je spôsobená nesprávnym používaním alebo poškodením zo strany spotrebiteľa.
- Tovar bol zakúpený v našom e-shope a je v záručnej dobe.
- Tovar je kompletný a nebol upravený alebo poškodený.
- Kupujúci je povinný reklamovať tovar ihneď po zistení vady.
Možnosti riešenia reklamácie:
a) Oprava tovaru: Ak je tovar opraviteľný, bude opravený bez zbytočného odkladu a bez nákladov pre kupujúceho.
b) Výmena tovaru: Ak tovar nie je možné opraviť alebo je vada neodstrániteľná, môže byť vymenený za nový kus.
c) Vrátenie peňazí: Ak nie je možné tovar opraviť ani vymeniť, spotrebiteľ môže požadovať vrátenie peňazí v plnej výške za tovar.
Náklady na zaslanie tovaru na reklamáciu znáša kupujúci Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, náklady na zaslanie tovaru späť na adresu kupujúceho uhrádza e-shop.
Predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu balíka spôsobenú prepravcom, odporúčame balík poistiť. Neposielajte tovar na dobierku. Reklamáciu bude e-shop vybavovať najneskôr do 30 dní od jej prijatia. O výsledku bude kupujúci informovaný.
Reklamácia sa nevzťahuje na vady, ktoré vznikli:
- Nesprávnym použitím tovaru.
- Vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom.
- Zásahom do tovaru (neodborné opravy alebo úpravy).
- Poškodením tovaru počas prepravy, ak bola zásielka prijatá bez námietok.
- Pri použití tovaru v rozpore s jeho účelom alebo odporúčaniami výrobcu.
- Mechanickým poškodením – roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru .
- Opotrebovanie typické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňom jeho zverejnenia na stránkach e-shopu. E-shop si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.
VRÁTENIE TOVARU PROSTREDNÍCTVOM ZÁSIELKOVEJ SLUŽBY PACKETA.SK
1.) Tovar na vrátenie zabaľte do pôvodného obalu a priložte vyplnený formulár (TU) + originál faktúru alebo jej kópiu.
2.) Zásielku odneste na akékoľvek podacie miesto Packeta.sk.
3.) Nahláste tento kód : 99705600
4.) Na základe kódu bude vygenerovaný adresný štítok, ktorý obsluha nalepí na zásielku.
5.) Na podacom mieste kuriér zásielku vyzdvihne a doručí do nášho e-shopu.
6.) Pri odovzdaní zásielky neplatíte žiadny poplatok. Suma 2,90€ bude odrátaná od sumy na vrátenie.
Tovar nám pošlite maximálne do 14 kalendárnych dní od doručenia. Po tejto lehote tovar už neprijímame.
Suma za tovar bude vrátená do 14 dní od prijatia zásielky.
Pri objednávke nad 100€ zákazník neplatí poštovné. V prípade, že zákazník vráti z tejto objednávky tovar, ktorý nebude presahovať sumu 100€, bude mu účtované aj poštovné. Suma za poštovné bude odrátaná od sumy na vrátenie.